Onverwachte Ontmoetingen
Culturele Zondagen
Culturele Zondagen is een cultureel evenement in de stad Utrecht dat een aantal keer per jaar plaatsvindt rond een specifiek thema. Allereerst in samenwerking met de Utrechtse culturele instellingen, maar vaak wordt daarnaast samenwerking gezocht met maatschappelijke organisaties binnen en buiten Utrecht, het onderwijs, winkeliers en horeca, al gelang het thema.
Culturele Zondagen is in 2001 op initiatief van Leefbaar Utrecht gestart als ‘tegenhanger’ van de koopzondagen, met als bedoeling het diverse Utrechtse cultuuraanbod gratis en laagdrempelig aan de inwoners van Utrecht aan te bieden. Sinds de start is Culturele Zondagen uitgegroeid tot een sterk, origineel en succesvol merk, bekend en geliefd bij een groot, breed Utrechts publiek.
Utrecht Marketing
Culturele Zondagen wordt sinds 2017 georganiseerd door Utrecht Marketing, de centrale citymarketing organisatie van de stad Utrecht.
Team
Betty Keeman - Projectleider
Khadija Maros - Relatiebeheer
Eva Geurdes - Hoofd marketing & communicatie
Annemarijn van den Berg - Marketing & communicatie
Julia Rensing - Marketing & communicatie
Iris Matters - Productie
Silvie van de Laar - stagiair cultuurcommunicatie